NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY!!! :-))

Září 2007


Youre The One That I Want

25. září 2007 v 18:30

Performed by John Travolta and Olivia Newton John

I got chills they're multiplying
And I'm losing control
Cause the power you're supplying
It's Electrifying!

You better shape up cause I need a man
And my heart is set on you
You better shape up, you better understand
To my heart I must be true

You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
The one that I need oh yes indeed

If you're filled with affection
You're too shy to convey
Meditate in my direction
Feel your way

I better shape up, cause you need a man (I need a man)
Who can keep me satisfied
I better shape up, if I'm gonna prove (you better prove)
That my faith is justified
Are you sure? Yes I'm sure down deep inside

You're the one that I want (You are the one I want)ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
The one that I need oh yes indeed

You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
The one that I need oh yes indeed

You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey
The one that I need oh yes indeed

You're the one that I want(You are the one I want) ho ho ho honey-acap


Jídelníček na míru

21. září 2007 v 8:36


* Pondělí

Snídaně: Ovesné vločky s nízkotučným bílým jogurtem, 1 lžíce rozinek, 1 lžíce slunečnicových semínek, 1 jablko
Oběd: pečená kuřecí prsa s tomatovým přelivem, brambor, ledový salát, strouhané pekingské zelí
Večeře: tuňákový karbanátek (80 g tuňáka ve vlastní šťávě, 1 bílek, 2 lžíce špaldové mouky, sekaná paprika a lžíce naklíčené řeřichy), okurkový salát se lžičkou jablečného octa

* Úterý

Snídaně: 3 plátky opékaného celozrnného toustu se sýrem light, 2 plátky kuřecí šunky, 1 hruška, 200 ml neslazeného 100% ovocného džusu
Oběd: grilovaný platýs s vařeným bramborem a dušenou mrkví
Večeře: humrový salát se lžící majonézy a bílým netučným jogurtem

* Středa

Snídaně: půl sáčku vařené hnědé rýže s rozmixovaným banánem, lžičkou javorového sirupu a lžičkou drcených lískových ořechů na posypání
Oběd: krůtí prsa se šálkem vařené rýže natural, tomatový salát s cibulkou
Večeře: plátek hovězího zadního, dušená zelenina (brokolice a mrkev)

* Čtvrtek

Snídaně: míchaná vejce (1 žloutek a 2 bílky), 2 lžíce hrášku, toust, 200 ml ovocné šťávy, hrst mandlí
Oběd: losos se špenátem, větší pečený brambor
Večeře: plechovka tuňáka (150 g), nízkotučná majonéza, pažitka, menší cibule, hlávkový salát

* Pátek

Snídaně: müsli s nízkotučným mlékem, 1 hruška, 1 lžička slunečnicových semínek
Oběd: zadní hovězí na houbách s divokou rýží, salát ze strouhané okurky
Večeře: česneková polévka, kuřecí plátek zapečený s nivou, ledový salát, ředkvičky, paprika

* Sobota

Snídaně: vařená pohanková kaše, jahody, hroznové víno
Oběd: kuřecí rizoto s hráškem a kukuřicí, sypané 30% tvrdým sýrem, kyselá okurka, zelený salát
Večeře: čočka na kyselo, nakládaná řepa, 1 vejce

* Neděle

Snídaně: cornflakes s mlékem a hořkým kakaem, broskev, jablko
Oběd: lehký kuřecí chilli guláš, 2 knedlíky ze špaldové a pšeničné celozrnné mouky, ledový salát s octovou zálivkou
Večeře: pečená makrela s bylinkami, dušená zelenina, pečený lilek

Dopřejte si:

Mezi těmito jednotlivými jídly si klidně můžete zobnout malou svačinku. Například jogurt s 3 raciochlebíčky a sezamovými semínky, sýr cottage s okurkou a celozrnným rohlíkem, těstovinový salát s mákem, lžičkou medu a hrstí malin, syrovou zeleninu, ovoce, kefír, fazolový salát s lžící kečupu a nakrájenou drůbeží šunkou nebo šopský salát. V neděli si k obědu můžete dát malé pivo, či sklenku vína k večeři.

Jak získat ženské sexy křivky

21. září 2007 v 8:35

Chcete vytvarovat postavu, ale proporce vychrtlých modelek vás nelákají? Naučte se účinné cviky a dopřejte si pestrý jídelníček plný kvalitních bílkovin...

Perfektní stehna

Vzpřímeně se postavte s rukama v bok a pravou nohou vykročte do strany do hlubokého výpadu. Chodidlo se celou plochu dotýká země. Zatáhněte břicho a záda držte rovně - nehrbte se ani neprohýbejte v bedrech. V pozici chvíli vydržte. Zopakujte 20krát v krátkých intervalech. Nohy vystřídejte.

Ploché bříško

Lehněte si na záda a pokrčte nohy. Pravou ruku si založte pod hlavu, levou nechte nataženou podél těla. Zpevněte břicho a mírně nadzvedněte horní polovinu těla, bedra zůstávají na zemi. Pomalu přitahujte pravý loket k levému koleni, dbejte na to, abyste se neprohýbali v bedrech a neohýbali krk dopředu. Opakujte 15krát na obě strany.

Pěkné paže

Vezměte si malé činky, rozkročte nohy na šířku ramen a zvedněte ruce nad hlavu. Paže pokrčte do pravého úhlu a zvolna spusťte do stran - lokty se zastaví na úrovni ramen. Lopatky tlačte k sobě a zatáhněte břicho. Pomalým pohybem opět zvedněte ruce nad hlavu, ale nedopínejte je. Chvilku zadržte a opakujte ještě 15krát.

Pevný zadeček

Lehněte si na záda a pokrčte kolena. Levou nohu propněte do výšky, zpevněte břišní a hýžďové svaly. Zadek a bedra zvedněte nahoru, aby bylo celé tělo v jedné rovině, lopatky zůstávají na zemi. V poloze setrvejte asi 5 sekund, potom se pomalu vracejte na zem. Zopakujte 20krát a vyměňte nohy.

Pro kondičku

>> zapoťte se při tanci
Večer neseďte doma a zajděte raději na diskotéku! Při tancování spálíte za půl hodiny až 714 kJ!!!
>> šlapejte po svých
Nehnete se bez auta ani na krok? Chyba! Častější používání vlastních nohou vašemu tělu neuvěřitelně prospěje. Nevynechejte ani schody!
>> začněte hned ráno
Před snídaní na lačný žaludek vypijte sklenici vody s trochou citronové šťávy. Metabolismus se nastartuje a spálí za hodinu až o 84 kJ víc!
>> hubněte při práci...
Tělocvik vám nahradí i běžné domácí práce! Při žehlení spálíte
550 kJ, při vaření 600 kJ a při vysávání až 880 kJ za hodinu.
>> ... i při dlouhé chvíli
Zužitkujte každou minutu! Místo nečinného čekání na tramvaj se postavte vzpřímeně a ramena tlačte dolů směrem dozadu. V této poloze stáhněte břišní svaly a pravidelně dýchejte.

Nejhezčí novinky pro vlasy

21. září 2007 v 8:29 Beauty
1. pěna Balea, dm drogerie
2. maska na vlasy, Oriflame
3. spray, Lee Stafford
4. žehlička na vlasy, Philips
5. tvarovací pasta, Schwarzkopf
6. kúra NIVEA Hair Care,
7. kondicionér Schwarzkopf
8.lesk Wella
9. ozdoby Avon
10. uv gel L'Oréal Professionnel

Nízké bokovky i zvony odvál čas. Je tu odvážná džínová revoluce!

21. září 2007 v 8:26 Móda

Modelky Kate Moss, Coco Rocha či Erin O'Connor stejně jako módní návrhář Marc Jacobs dobře vědí, co si obléknout, aby se cítili pohodlně. Na odpolední nákupy, večerní party či poslední módní přehlídky vyrážejí nejraději v džínách!


Zeptejte se kohokoliv z módní branže na největší fetiš z oblasti odívání a každý vám dá za pravdu, že jsou jím pohodlné denimky a džínsy. Za svůj raketový vzestup na současná módní pódia vděčí hlavně pestrosti, univerzálnosti a různorodosti módních trendů, čerpajících ze všech oblastí našeho života.

Džíny se během doby staly z původně funkčního oblečení určeného americkým zlatokopům, jejichž dosavadní kalhoty špatně odolávaly náročným podmínkám jejich povolání, předmětem neutuchajícího obdivu a uctívání módních tvůrců. I když jejich historie začíná kolem roku 1873, po celou dobu své existence lákaly stále nové a nové "duše".

Až po skoro padesáti letech spatřila světlo světa dámská verze džín. A pak už je chtěl skoro každý: v polovině minulého století je nosila většina americké omladiny, procházela se v nich celá květinová generace, po nich zase punkoví buřiči. A dnes? Dnes v džínách potkáte každého bez rozdílu pohlaví, věku i národnosti. Staly se synonymem nezávislosti, kultem svobody a znamenaly revoluci v oblékání.

Trend: široké nohavice

Klasika a nejoblíbenější model. Jednoduše střižené džíny s puky našim slovanským postavám slušely od nepaměti a nejinak je tomu i dnes. Krásně vyváží širší boky a dodají postavě ty správné křivky. Jelikož je móda letošní sezony benevolentní, pokud potřebujete nějaké to kilo zamaskovat, zvolte je v tmavších denimových odstínech a vyvarujte se také vydřeným částem.

Jste-li milovnice klasiky, vsaďte na styl herečky Cate Blanchett a doplňte je o vypasované černé sáčko s tříčtvrtečními rukávy. Pokud však chcete mít něco skutečně originálního, jděte do kabátku z umělé kožešiny. V doplňcích můžete vsadit na minimalismus `a la Coco a model oživit šňůrou perel nebo popustit uzdu fantazii a směle ukázat dekolt s dlouhým řetízkovým šperkem.

Trend: úzké s vyšším pasem

Obepnuté a odvážné. Džíny úzkého střihu vyžadují perfektní dlouhé nohy a pořádně vypracované pozadí. Jestliže takové máte, neváhejte! Nic se ale nesmí přehánět. Rozhodnete-li se pro takové džíny, vybírejte si k nim spíše decentnější topy volného střihu. Dejte si pozor na nevkusně velké výstřihy a obepnuté topy, které v kombinaci s tímto druhem kalhot vyvolávají laciný dojem, málokdo vás bude v takovém modelu obdivovat kvůli vaší superštíhlé postavě...

Velmi sexy je kombinace legínových kalhot spolu s topem s volnými zády. Trváte-li na dekoltu, pak zkuste jezdecké či tvídové kalhoty. Hollywoodská stylistka Kate Young přidává další tipy: "Pokud máte postavu jako Elle MacPherson, noste je s placatými balerínkami nebo něžnými sandálky bez podpatku. Pokud však tíhnete spíše k Jennifer Lopez, jejíž plnější tvary jsou však neskutečně sexy, nesmí vašemu outfitu chybět jehlové podpatky a nápadné ozdoby."

Trend: barevný denim

Provokativní a nápadné. Herečka Mischa Barton, modelka Kate Moss či zpěvačka Jessica Simpson dobře vědí, jaké trendy letošní sezony musí jednoznačně skončit v jejich šatnících. Jedním z nich je dlouho zanedbávaný barevný denim. I když je móda letošního podzimu a zimy převážně černá a šedivá, módní návrháři se rozhodli, že do ní přece jen přimíchají trochu z barev duhy.
Sportovním a pohodovým typům žen, jež se často v klasických džínách cítí obyčejně, budou slušet džíny fialové, tyrkysové či červené barvy. Pokud vám to svědomí zatím nedovolí, začněte s džínovou bundičkou v divoké oranžové barvě a utlumte ji třeba černou sukní tulipánového střihu. Do twistujících šedesátých let vás pak přenesou modely džín s vyšším pasem a dvouřadovými knoflíky v pastelové zelené či meruňkové. "Barevný denim vynikne nejlépe na džínách úzkého střihu," dodává Kate Young.


Vylepši svoji kondičku bez šílené dřiny!

21. září 2007 v 8:21 Fitness a dieta

Chtěla bys zpevnit postavu, ale k návštěvě posilovny ti chybí čas, prachy nebo motivace? Obšlehni triky celebrit a získej tělo bohyně (téměř) bez námahy!

Vylepši si fyzičku bez námahy.
Vytancuj si tělo podle Sofie Boutelly
Doprovází Gwen Stefani, znáš ji z klipu Madonny, nebo reklam na nové taneční outfity... Ale nemusíš se hned hlásit do kurzů moderního tance nebo platit osobního trenéra. Pro začátek se zavři v pokojíku, pořádně osol své oblíbené cédéčko a rozjeď to! Že máš do 'hadí ženy' daleko? A komu to vadí? Klidně se svíjej jako žížala v posledním tažení, ale pořádně si to užij! Během 15 minut divokého tance spálíš 400 kJ a skvěle se uvolníš.
Vytvaruj si nohy jako zpěvačka Jem
Pro líné: Zapomeň na výtahy a vezmi schody útokem! Vyběhni k bytu a zpátky (jestli bydlíš v prvním patře, dej si aspoň pětkrát opáčko). Nebo zkus do schodů skákat s nohama u sebe. Pro akční: Pořiď si nové trendové kolo, prošlápni ho dvakrát týdně na dvě hodiny a máš skvěle vytvarovaná lýtka do sukně za měsíc!
Ve formě ala Paris
No, uznej, kde by vzala chudák dědička mezi lítáním po zverimexech a módních shopech čas na posilovnu? Dělej to nekomplikovaně, jako ona. Máš doma švihadlo? Popadněte ho s kámoškou každá za jeden konec a přetahujte se. Zopakujte 20x každou rukou. Přetahování posiluje kromě rukou i hrudní svalstvo, takže se budeš moct v novém sexy tričku řádně vyprsit. Prostě jako Paris!


Zdroj: Cosmogirl

Mýty a pravda o hubnutí

17. září 2007 v 20:15 Zdraví

Víc než třetina žen vyzkoušela na sobě nějakou dietu nebo "osvědčený" postředek na hubnutí. S výsledkem ale byla spokojená málokterá z nich. Proč? Jak se orientovat v nepřeberném množství diet, doporučení odborníků na zdravou výživu a zaručených rad nelepších kamarádek? Máme pro vás odpovědi na 12 nejčastějších otázek. Zjednodušte si cestu ke zdravě štíhlé postavě, přestaňte počítat kalorie a uvolněte se.
1. Těžké kosti - pravda nebo oblíbená výmluva?
Pravda. Kosti jsou živý orgán a také přibírají na váze. Můžou nám přihodit až n5 kg navíc. Protože se kostra přizpůsobuje zátěži, mívají sportovci těžší kosti než kancelářské myši.
2. Jaký úbytek váhy je rozumný a správný?
Kolem půl kilogramu týdně je ideální, chceme-li zhubnout natrvalo. Pokud si hlídáte příjem kalorií, pamatujte si, že by neměl klesnout pod 1200 až 1600 kalorií denně! Ženy by se shazováním kil měly začít hned po skončení menstruace. Australští vědci zjistili, že v prvních dvou týdnech cyklu je chuť k jídlu menší.
3. Jak můžeme zkrotit své chutě?
Omezte příjem cukrů a tuků, zvyšují chuť k jídlu! Jestli snídáte sladké, chuti na něj se nezbavíte celý den. Dejte si ovoce nebo jogurt dřív, než vás přepadne zákeřný "malý hlad" a vy slupnete na posezení tabulku čokolády. K tomu mátový nebo zelený čaj. Pokud vám to nebude stačit, zkuste třeba akupunkturu. Je účinným pomocníkem při krocení chutě k jídlu.
4. Kolikrát denně jíst, abychom si udrželi svou váhu?
Nejlépe pět až šestkrát denně v menších porcích. Jíme v klidu a každé jídlo si vychutnáme. Tak nám během dne neklesne dramaticky hladina krevního cukr a vyhneme se návalům únavy a hladu. Ale protože mnoho obézních nepozná, kdy má dost, a malé svačinky jim lehce narostou, jsou pro ně vhodnější dvě větší porce jídla denně.
5. Jaká dieta je neúčinnější?
Pokud měníte své stravovací návyky, pak jedině tak, abyste je mohli dodržovat trvale. Různé drastické diety a zázračné kůry jsou nesmyslné právě proto, že změníte na krátký čas své stravování a poté začnete jíst stejně jako před dietou.
6. Základní pravidla pro odbourání přebytečných kil jsou jednoduchá:
Míň tuků - průměrně zkonzumujeme 120g, stačí ale polovina,
dostatek uhlohydrátů s nižším glykemickým indexem (luštěniny, těstoviny, přírodní rýže, celozrnné tmavé pečivo),
ovoce, zelenina,bílkoviny nejlépe z ryb, mořských plodů, nízkotučných mléčných výrobků a pohyb.
7. Zhubnu, když budu držet půst?
Déle trvající půst je absolutně nevhodný. Organismus během něj odbourává nejen tuky ale také tělu vlastní bílkoviny a narušuje se hospodaření s energií, minerály a hormony.
8. Proč jde hubnutí tak pomalu a někdy vůbec?
Pokud konzumujete vyváženou stravu, přijímáte maximálně 1000 kalorií denně a během čtyř týdnů se vaše váha nezmění, trpíte pravděpodobně hormonální poruchou nebo poruchou látkové výměny.
9. Proč nemáme pít alkohol?
Alkohol rozhodně neusnadňuje hubnutí, a to ze dvou důvodů:
Gram alkoholu má kolem 7 kalorií. Alkohol brání odbourávání tuku při látkové výměně.
10. Zhubnu, když budu jíst jen takzvané light-potraviny?
Ne. Náhražky cukru jako sacharin nebo aspartam sice šetří kalorie, ale o to dříve se dostaví pocit hladu. Víte, že se tyto látky přidávají do krmiva pro dobytek, aby se podpořila jeho chuť k jídlu a rychleji dosáhl jateční váhy? Podobně se tělo chová u nízkotučných produktů. Ty by měly proto obsahovat alespoň 20 procent tuku.
11. Proč jsou fastfoody tak zatracované?
U všechno, co do sebe "naházíme" v rychlosti, hrozí, že neodhadneme, kdy máme dost. Pocit nasycení se dostavuje asi po 20 minutách a pokud jíme ve spěchu, zkonzumujeme víc, než naše tělo potřebuje. Kromě toho roste i velikost porcí, které poctivě dojídáme. Pro zajímavost: v roce 1960 měla porce hranolků u McDonalds 200 kalorií, v polovině 90. let 450 a dnes má již 600 kalorií (uvádí G. Crister v knize "Fat Land").
12. Musíme při redukční dietě víc pít?
Voda a tekutiny pomáhají nejen zahánět pocit hladu ale především: voda transportuje důležité živiny v těle a proces látkové přeměny správně funguje jen s dostatkem vody. Dospělý vyloučí během dne asi 2,5 litru tekutin a toto množství by měl doplnit. Normálně přijmeme se stravou kolem 1 litru vody, při redukční dietě je to samozřejmě méně, proto musíme víc pít.

Jak jde čas s Hilary

16. září 2007 v 9:36 Hilary Duff


2001


2002

2003

2004


2005

2006

2007






4.série

13. září 2007 v 20:17
4.1. The Avengers
4.2. The Gringos
4.3. The Cold Turkey
4.4. The Metamorphosis
4.5. The Sleeping Beauty
4.6. The Summer Bummer
4.7. The Chrismukk-huh?
4.8. The Earth Girls Are Easy
4.9. The My Two Dads
4.10. The French Connection
4.11. The Dream Lover
4.12. The Groundhog Day
4.13. The Case of the Franks
4.14. The Shake up
4.15. The Night Moves
4.16. The End´s Not Near, It´s Here

3.série

13. září 2007 v 20:16
3.1. The Aflermath
3.2. The Shape Of Things To Come
3.3. The End Of Innocence
3.4. The Last Waltz
3.5. The Perfect Storm
3.6. The Swells
3.7. The Anger Management
3.8. The Game Plan
3.9. The Disconnect
3.10. The Chrismukkah Bar Mitz-vakkah
3.11. The Safe Harbor
3.12. The Sister Act
3.13. The Pot Stirrer
3.14. The Cliffhanger
3.15. The Heavy Lifting
3.16. The Road Warrior
3.17. The Journey
3.18. The Undertow
3.19. The Secrets And Lies
3.20. The Day After Tomorrow
3.21. The Dawn Patrol
3.22. The College Try
3.23. The Party Favor
3.24. The Man Of The Year
3.25. The Graduates

2.série

13. září 2007 v 20:15
2.1 . The Distance
2.2. The Way We Were
2.3. The New Kids On The Block
2.4. The New Era
2.5. The SnOC
2.6. The Chrismukkah That Almost Wasn´t
2.7. The Family Ties
2.8. The Power Of Love
2.9. The X-Factor
2.10. The Accomplice
2.11. The Second Chance
2.12. The Lonely Hearts Club
2.13. The Test
2.14. The Rainy Day Women
2.15. The Mallpisode
2.16. The Blaze Of Glory
2.17. The Brothers Grim
2.18. The Risky Business
2.19. The Rager
2.20. The OC Confidential
2.21. The Return Of The Nana
2.22. The Showdown
2.23. The O´Sea
2.24. The Dearly Beloved

1. série

13. září 2007 v 20:14
1.1.Pilot

1.2. The Model Home

1.3. The Gamble

1.4. The Debut
1.5. The Outsider
1.6. The Girlfriend
1.7. The Escape
1.8. The Rescue
1.9. The Heights
1.10. The Perfect Couple
1.11. The Homecoming
1.12. The Secret
1.13. The Best Chrismukkah Ever
1.14. The Countdown
1.15. The Third Wheel
1.16. The Links
1.17. The Rivals
1.18. The Truth
1.19. The Heartbreak
1.20. The Telenovela
1.21. The Goodbye Girl
1.22. The L.A.
1.23. The Nana
1.24. The Proposal
1.25. The Shower
1.26. The Strip
1.27. The Ties That Bind